Коли ми говоримо Відновлена чи Регенерована шина,  то що ми маємо на увазі? Що представляє собою цей продукт і як він створюється в Україні? На прикладі нашого шиноремонтного заводу «Профіль Пласт» ми пропонуємо Вам ознайомитись з технологічним процесом  регенерації.

clean

Для відновлення шин ми відбираємо каркаси виключно першої категорії, тобто вищого ґатунку. Як правило, відбір каркасів здійснюється в Німеччині, Італії  або Нідерландах.  Безпосередньо на фабриці автогума ще раз проходять детальнішу перевірку на наявність будь  яких дефектів чи пошкоджень, якщо виявлено якісь погрішності в шині то на цьому етапі шина свою «кар’єру» на виробництві закінчує.

Якщо каркас пройшов початкову інспекцію, тоді він прямує до другого етапу у процесі регенерації, а саме до шороховальної машини, де в свою чергу знімається шар старого протектора, а контури шини підготовляються під новий протектор.


shorohovka2
Далі наш напівфабрикат прямує до ремонтного місця, де працівник заводу, за допомогою спеціального інструмента розробляє проблемні зони в автогумі, тобто робить маленький ремонт, як цього потребує технологія. Після ремонту каркас проходить процес цементації – це означає, що шороховану поверхню каркаса, за допомогою розпилення, покривається спеціальною агдезивною сумішшю, яку називають цемент. Сам процес цементації потрібен для кращої вулканізації і щоб прослойна гума стала монолітною з каркасом.

Отже, процес  триває і шина прямує до наступного етапу, де за допомогою ручного екструдера розігрітою сирою гумою заповнюються раковини, що виникли у процесі ремонту, це потрібно, щоб в далі не було повітря та пустот під протектором.

З екструдера прямуємо до ще одної зупинки – нанесення прослойної гуми. Цей процес проходить за допомогою високоточного автоматичного AZ екструдера. Ця машина покриває всю шороховану поверхню гарячою не вулканізованою гумою. Цей прошарок слугує, як зв’язуючи елемент між каркасом і протектором.

vulcanization



А далі настає процес накладання та прикатування протекторної стрічки, цей процес проходить на повністю автоматичному обладнанні, який контролюється оператором. Автоматизація процесів нанесення прослойної гуми та накладання протектора максимально виключає помилки людського фактору, що дуже важливо на даному етапі.

І так просуваємось далі до фінішу, де шину потрібно підвергнути процесу вулканізації, для цього поміщаємо її у спеціальну гумову оболонку, так званий енвелоп в середині якого створюється вакуум, щоб максимально притиснути протектор до каркаса.

Після цього шини поміщаються у автоклав, де під дією тиску і температури проходить процес вулканізації. Один автоклав вміщає в себе 16 шин, а таких автоклавів у «Профіль Пласту» два, що дає змогу виконувати досить великі замовлення.

Після закінчення вулканізації шини проходять фінальну інспекцію, під час якої інспектор провіряє шину на наявність дефектів і якщо все в порядку відправляє її на склад.

Отже і закінчився процес регенерації після якого нова шина готова до експлуатації на автомобілі.

Ретельна робота, відповідальність та професіоналізм є запорукою хорошого продукту.

Ви можете  замовити у нас ремонт, та відновлення Ваших шин. Приймаємо замовлення з усієї України.

sertyfikat