Міфи і правда про наварку шин

Останнім часом багато компаній займаються відновленням вантажних шин. Ця послуга користується величезною популярністю з огляду на те, що комплекти покришок для транспорту від відомих виробників постійно зростають в ціні. Але, крім величезної армії прихильників цієї технології, є і її противники, які підтверджують свою думку різними історіями. І, варто все-таки розібратися, що з цього правда, а що – міф. Адже від якості покришок багато в чому залежить ступінь керованості транспортом і безпеки на дорозі.

Розвіюємо міфи

Розглянемо найпопулярніші чутки, які ходять про технології наварки шин:

  1. Технологію наварки протектора придумали підпільні умільці, які таким чином намагалися обманювати своїх покупців і продавати їм старі шини у вигляді нових. Це перший і найпоширеніший міф. Однак, це далеко від правди, адже навіть найвідоміші виробники мають власні запатентовані способи наварки шин. Із застосуванням спеціалізованого обладнання та актуальних технології є можливість відновлювати протектор будь-якого виду і значно продовжувати його термін експлуатації.
  2. Наварка може відвалюватися шматками. Ці чутки з’явилися тоді, коли недобросовісні виконавці намагалися копіювати технології іменитих брендів і в кустарних умовах виконували наварку гарячим методом. При цьому, вони не використовували необхідного обладнання та допускали ряд похибок в процесі вулканізації. В такому випадку дійсно могли відбуватися подібні казуси, і наварена гума могла відвалюватися. Сучасні ж технології, зокрема, холодну відновлення, мають на увазі накладення на каркас вже готового вулканізованого протектора. Її використовують провідні виробники шин.
  3. Відновлені вантажні шини «відходять» мало. Найбільшу основоположну роль в цьому випадку грає вибір професійної майстерні, фахівці якої будуть займатися наварюванням покришок. У разі застосування якісних матеріалів для відновлення і правильної експлуатації шини прослужать не менше, ніж старі покришки з такою ж висотою протектора.
  4. Краще купити новий європейський комплект, ніж ризикувати на наварці. Природно, купувати нові покришки краще. Однак, далеко не у всіх є можливість регулярно міняти покришки, через що на дане питання потрібно дивитися з об’єктивної точки зору. Нові шини європейського виробництва коштують як мінімум в два рази дорожче, ніж ціна наварки. Економія очевидна.

Переваги використання наварених вантажних шин очевидні. А значить, справа залишається лише за вибором професіоналів. Експерти стверджують, що правильно відновлені шини завжди мають високі характеристики по швидкісному режиму за індексом навантаження.