Чи варто використовувати наварені шини

Ціни на комплекти вантажних шин змінюються кілька разів на рік. Ситуація дійшла до того, що власники транспортних засобів знаходяться в постійному пошуку більш вигідних з економічної точки зору варіантів. Багато хто віддає свої переваги відновленим шинам, називаючи це оптимальним рішенням, яке характеризується ідеальним поєднанням ціни і якості.

Наскільки вигідно відновлення шин

Практика показує, що господарі легкових автомобілів мають проблеми з шинами набагато рідше, ніж власники вантажного транспорту. Справа в тому, що в першому випадку пошкодити машину можна тільки в разі екстремального водіння або ж надзвичайної ситуації на дорозі.

Вантажне авто поводиться абсолютно інакше. З огляду на величезне навантаження на протектор, великої ваги, а також недосконалість дорожнього покриття проблеми з покришками зустрічаються досить часто. Протектор дуже швидко стирається через що втрачається керованість над транспортним засобом.

Найпростіший спосіб вирішити проблему – придбати нову гуму. Однак, якщо вона вам не по кишені можна буде непогано заощадити на наварці шин. Найголовніше, довіритися професійним фахівцям, які працюють за перевіреними технологіями. Відзначимо, що після наварки якість шини може навіть збільшитися, якщо для відновлення використовувалися кращі матеріали.

Суть процесу наварки

Відновлення покришки – це комплекс процедур, спрямованих на капітальне оновлення шини з нанесенням протектора. Експерти стверджують, що каркас шини має терміну експлуатації приблизно в 5 разів більше ніж сама покришка. Відповідно, якщо протектор вантажний шини вже стерся, є можливість відновити виріб.

Роботи починаються з діагностики гуми і визначення можливості відновлення. Після цього майстра займаються зняттям залишків старого протектора і зачисткою поверхні. Холодний метод наварки має на увазі нанесення клею на підготовлену поверхню. Далі накладається протекторна стрічка. Після цього на шину надаватися спеціальна конструкція, разом з якою вона відправляється на вулканізацію. Процедура триває кілька годин.

Гаряча наварка має на увазі нанесення ще не вулканізованої гуми на каркас. На наступному етапі проводиться нанесення протектора за допомогою прес-форми при температурі понад 140 градусів. На даний момент технологія гарячої наварки є застарілою і практично не використовується, тим більше, що з її допомогою можна відновлювати лише невеликий модельний ряд шин від 13 до 16 дюймів.

Експерти відзначають, що для легкових автомобілів найчастіше більш вигідним варіантом є придбання нового комплекту покришок. Якщо ж мова йде про водіїв вантажного транспорту, особливо комерційного, то процес відновлення коліс за допомогою технології наварки стане чи не єдиним вірним рішенням. Адже вартість одного нового колеса порівнянна з ціною відновлення відразу п’яти покришок.